2010. december 15., szerda

INGYEN ENERGIA

Ingyenenergia! Lehetséges ez? Lehetséges volna, hogy teljesen hivatalosan nem kell fizetned a villanyért, a gázért és a fűtésért, hanem ingyen is hozzájuthatsz ezekhez az energiákhoz? Igen, mindezt ingyen is megkaphatnád, ráadásul még a környezetet is védenéd vele. Jelenleg azért fizetsz az áramért, mert valakik megépítették az erőműveket, bevezették a lakásodba vezető villanyvezetékeket, felszerelték a villanyórát és kiépítették azt az apparátust, ami ezen rendszer karbantartásáért és a számlák behajtásáért felel. De ez mind teljesen felesleges! Mindezt ingyen is megkaphatnánk, mivel több mint száz éve már léteznek olyan készülékek, elektromos és hőgenerátorok, melyek többek között a Nullpontenergia felhasználásával több energiát juttatnak a rendszer kimenetére, mint amennyit bevezettünk. És ezek a rendszerek állandóan termelik az energiát a beindításuk után. Akinek kell a részletes leírás az elkérheti tőllem 1055 oldal:D.

10 megjegyzés:

T-Comp Watt Kft. írta...

Helló! El tudnád küldeni a tocke@tocke.hu címre? Köszi :)

Bakó Tibor írta...

persze

gbart írta...

Szia! Én is szeretnék kérni egy kópiát a leírából, peszeki@btel.hu címre. Előre is köszönöm. Gratulálok a blogodhoz!

Tamas írta...

Helló! Nekem is elküldenéd? Köszi! webreg12345KUKACGMAILP0NTC0M

rokkerano írta...

hali ha nem nagy teher akkor küld el nekem is illesoszkar@citromail.hu köszi ha megteszed oszkár

gyuri00 írta...

Szia. Nekem is elküldenéd az anyagot?:) Előre is köszi. gyuri00@citromail.hu

Névtelen írta...

Helo! nekem is eltudnád küldeni a memphis23@freemail.hu címre?! köszi!;)

Bakó Tibor írta...

Az oldalon a Linkek címszó alatt le tudod tölteni.

Névtelen írta...

Szia. Légy szíves, küldd el nekem is: kaniraya@gmail.com Köszi!

Bakó Tibor írta...

Az oldalon a linkek cím alatt megtalálod, de elküldöm neked e-mailbe is.

Megjegyzés küldése