2011. február 25., péntek

REJTÉLY:2012

Az elmúlt hetekben hallottam híreket innen-onnan ezekről a madár és halpusztulásokról. Nézelődtem a neten és szembetűnt valami. Gondoltam itt megosztom veletek.Nos azt mindenki tudja hogy a madarak és a halak is a mágneses mező segítségével tájékozódnak és ha a mágneses mezőben zavar keletkezik akkor eltévednek szerencsétlenek, végkimerülésig repülnek.

Az elmúlt hetekben a következő helyekről jelentettek tömeges pusztulásokat: USA déli államai, Új-zéland, Brazil partok, Svédország.
Kerestem egy képet a dél atlanti anomáliáról. Ezen a helyen a föld mágneses mezeje az átlagosnál jóval gyengébb sőt, szinte már nincs is. A műholdképen látszik még 2 hosszanti sáv ahol szintén gyengébb a mező az átlagosnál. Bejelöltem az eseteket a térképen és hát elég közel esnek ezekhez a "gyengülési helyekhez" Ezzel nem akarok semmit sem állítani, viszont megfordult bennem a gondolat hogy esetleg összefüggés van a 2 dolog közt. Ami tény: Pólusváltás előtt állunk, ezt nem tagadja senki. A folyamat az okosok szerint 1000 éven belül befejeződik. De ha a fentiekben leírt összefüggés megállja a helyét és az állatok már most érzik ennek hatásait akkor, szerintem lehet, hogy nem lesz belőle 1000 év...



Bónusz paráztatás:
 Egy csillagászattal foglalkozó oldalon olvastam hogy a napunk az elmúlt években igencsak "csöndben" van. ORIGO: "A Nap mintegy 11 éves ciklus szerint mutat foltokban gazdag, illetve szegény kinézetet, s ha Galilei az elmúlt évben vizsgálta volna, nem sok foltot talált volna rajta, csillagunk ugyanis meglepően inaktív volt a közelmúltban. A jelenlegi napfoltciklus valójában az egyik legszokatlanabb, amit a modern csillagászati megfigyelőműszerek használata során tapasztaltak. "
" A napfoltciklus a legutóbbi, 23-as sorszámú ciklus keretében 2000 és 2002között érte el maximumát. Ekkor borította a legtöbb folt, és ekkor produkálta a leghevesebb aktivitást. Az ezt követő, 24-es ciklus kezdetét 2008 elejére kalkulálták a szakemberek, a 2008-as év nagyobb részében azonban semmilyen folt sem mutatkozott csillagunkon"
Nem vagyok nagy matekos, de ha 11 éves ciklusokban nő az aktivitása akkor ha az előző maximum 2000 és 2002 közt azaz 2001-ben volt akkor 2012 ben lesz a következő. És gyengülő mágnesesség meg miegymás... meg most jönnek értünk a mentőhajók a plutó mögül... Tiszta agyrém!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem az ufok jönnek értünk?

Bakó Tibor írta...

Azt nem tudni.

Névtelen írta...

Én most találtam meg ezt az oldalt és nagyon sok érdekes dolgot olvastam nagyon köszönöm..
Ehhez meg aszt mondanám a Maja naptárat mert a maják szerint lesz valami 2012ben és nem kizárt hogy ufo-k jönnek hozzánk

Bakó Tibor írta...

Köszönöm szépen! :)
Valami biztos lesz, remélem hamar kiderül, hogy mi.

Megjegyzés küldése