2011. április 3., vasárnap

Chemtrail. MIT PERMETEZNEK A LEVEGŐBE??


A múlt héten rendesen megszórtak minket méreggel, mintahogyan az az alsó képenlátható is.
"Vádirat, contrails kontra chem-trails! Az Egyesült Államok Légiereje korábban kijelentette, hogy a keresztbe-kasul húzódó kémiai csíkok az égen, egyszerű kondenzcsíkok, amelyeket a repülőgépek hajtóművei okoznak. Megjelenésük, és az ezekkel kapcsolatos, szerintük összeesküvés-elméletek 1996-ban kezdődtek. A hivatalos vizsgálat elutasítása arra hivatkozott, hogy "nem tudományosan elismert jelenségről" van szó!"
"Természetesen a chemtrail nem természetes jelenség, mint ahogy állítják. Tíz évvel ezelőtt, még a repülőgépektől származó kondenzcsík perceken belül eltűnt, de most azt akarják elhitetni, hogy ugyanaz az anyag most felhőzetet hoz létre. Ez lehetetlen anélkül, hogy valamilyen anyagot ne használjanak fel felhő, vízcsepp vagy jég képzésére!
A mainstream tudomány és a tudományos élet elutasította a chemtrails permetezés tényét, a fantasztikum és a paranoia összeesküvés-elméletei közé sorolva, bár most már elismeri, hogy vannak ilyenek, de arra hivatkozva, hogy azok a természetes és nem mesterségesen előidézett képződmények. A valóságban a chamtrail-ek okozzák a föld éghajlatváltozását..."

"Amerikában kezdett elterjedni az a nézet, miszerint a kormány és a hadsereg a repülőgépek segítségével különböző vegyi anyagokat permetez szét a légkörben... Ezen feltételezett titkosan működő repülők nyomait elnevezték chemtrail-nek (contrail a kondenzcsík, chemtrail = kémiai csík...). Amikor olyan kondenzcsíkot láttak, amely nem keskeny és szögegyenes, rögtön kitalálták, hogy "ímé a bizonyíték, hogy nem normál csíkról van szó, hanem kémiairól, azért látni olyan furának"!
Nézzük meg elsőnek, hogy voltaképpen mi is a kondenzcsík!
A hajtóművek üzemanyagot égetnek el, az égéstermékek különböző, kis mennyiségű oxidok, kén, nitrogén, CO2, víz, koromszemcsék. A repülőgépek hajtóműveiből kiáramló égéstermékek a légkörben lévő vízpára számára kondenzációs magvakként szolgálnak. Ez azt jelenti, hogy amennyiben jelen van kellő mennyiségű víz a repülési magasságban, akkor a kis mikroméretű szemcsékre, amelyek a repülőgépből kiáramlanak, ez a víz kicsapódik, kifagy - ahogy normál felhőképződés során is a levegőben lebegő kis porszemcsék szolgálnak kondenzmagvakként. Azt bárki megfigyelheti egy hűvös reggelen, hogy a levegő páratartalma a fűszálakra, tereptárgyakra csapódik (harmat, vagy dér formájában); ugyanez történik odafenn is, csak egészen kis méretűek a "tereptárgyak".

Abban a magasságban, ahol a repülőgépek közlekednek (néhányezer méter), hideg van, jóval hidegebb, mint idelenn a felszínen, a légnyomás pedig alacsony, így a levegő képes vízpárával túltelítetté válni (a levegőt képzeljük el egy folyadéknak, amelyben x mennyiségű vízpára oldható fel; ha több van benne, mint ami feloldható, akkor válik túltelítetté, ez a pára mennyiségén kívül a hőmérséklettől is függ, minél hidegebb van, annál kevesebb pára képes feloldódni, így hamarabb kialakul a túltelítettség). Ennek folyományaként, ha lehetősége van a párának kicsapódni valamin, azonnal meg is teszi. A repülőgépek szolgáltatta kondenzmagvak tehát elősegítik, hogy a levegőben lévő párából felhő képződjön. Ugyanis a kondenzcsík nem más, mint felhő, pusztán az emberi tevékenység segíti elő a létrejöttét.


A kondenzcsíkok, hasonlóan a normál felhőkhöz, válaszolnak a légkör fizikai hatásaira. Ha fúj a szél, szétfújódnak, ha kiszárad a levegő, feloszlanak, ha nedvesebb a levegő, kiterjednek és megnőnek. Magassági elhelyezkedésük alapján a fátyolfelhők (cirrusz) közé lehet sorolni őket, leginkább azokhoz is hasonlítanak, mivel miniatűr jégkristályokból állnak.
Van azonban még egy mesterséges hatása a repülőgépnek odafenn: kis örvények szakadnak le róla, ami aerodinamikai okokra vezethető vissza. Ezek az örvények aztán továbbterjednek a gép mögötti területen - amely pont ugyanaz, ahol a kondenzcsík is kialakul."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése