2011. április 11., hétfő

MEGERŐSÍTETTE AZ FBI AZ ŰRLÉNYEK LÉTEZÉSÉT


Titkos dokumentumokat hozott nyilvánosságra honlapján az FBI. A több száz oldalas anyagból kiderül, 1947-ben valóban észleltek idegen élőlényeket az új-mexikói Roswellben.


Guy Hottel volt az egyik titkos ügynök abban az akcióban, amelyet 1947-ben Roswellben az FBI kezdeményezett. Az ufóészlelést mindeddig cáfoló Szövetségi Nyomozóiroda most nyilvánosságra hozta a férfi jelentését. Hottel egészen részletesen számol be a történtekről.


– Három, úgynevezett repülő csészealjat észleltünk Új-Mexikóban. Mindegyik kör alakú volt, nagyjából 15 méter átmérőjű. Mindegyikben három-három, nagyjából kilencven centis testet találtunk. Fémruha volt rajtuk, hasonló volt ahhoz, amit a tesztpilóták hordanak – áll a jelentésben, amely az FBI honlapján elérhető. A 169 oldalas dokumentumból kiderül, hogy később a testeket felboncolták, s alapos vizsgálatnak vetették alá a repülő szerkezeteket is.


forrás: paranormal.hu
FBI oldala: http://www.fbi.gov/news/stories/2010/april/ufos_040610/the-fbi-and-ufos-flying-flapjacks-saucers-and-saw-blades
A dokumentum:
http://vault.fbi.gov/hottel_guy/Guy%20Hottel%20Part%201%20of%201/view

6 megjegyzés:

aamar írta...

Ezzel kapcsolatban egyszerűen azt nem értem, hogy az emberek miért nem rohannak vasvillával, és fáklyákkal, hogy kiszedjék belőlük év munkáját? 50 éve titokban tartják, 50 éve dolgoznak, 50 éve tudatlanságban tartanak.

Névtelen írta...

Az egesz honlapod nagyszeru sok igazsagot olvastam belole, koszonom a honlapodat a facebookra is kitettem egy-ket cikkedet, feltuntetett engedelyeddel megosztas celjabol. Megegyszer koszonom az egesz honlapod olvasasat. udv. K.L

aamar írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
aamar írta...

http://www.youtube.com/watch?v=5J2042MvLuM&list=UUzLjy0OJBQPI_JfiCTU0WFw&index=3&feature=plcp

Egy régi videó a boncolásról, illetve a hajó darabjairól. A szemtanúk szerint volt egy túlélő.... !!!!!!!!!!!!!! Ha ez mind igaz.... Mi van vele?? meghalt? igaz volna a Paul című film? Talán még mindig él? fogoly? Mi van ha 50 éve fogva tartják?? nem lenne az emberiségnek kötelessége kiszabadítani??

Bakó Tibor írta...

:D Ezt én töltöttem fel :D Ez az én íoutube fiókom :) tehát tudok róla, de am köszi ;)

Bakó Tibor írta...

Egy 1997 es dokumentum film. Szinte elérhetetlen a neten már nekem ez rég óta megvan és mivel a fiókomba tölthetek fel 15 percnél hosszabb videókat így feltöltöttem ezt.

Megjegyzés küldése