2011. június 25., szombat

UFO Colorado állambeli Denver felett

3 megjegyzés:

Eddy Eastside írta...

na ez király.
tegnap hajnali 1 órakor épp ilyesmit láttam, csak nem villódzott ilyen gyorsan :D
narancssárga fény, és nagyon lassan eltűnt, majd újra felfénylett. ezt csinálta egy darabig, aztán eltűnt.

Attila írta...

érdekes én 1 hónapja láttam 6 narancssárga fényt egymás mellet repültek aztán eltűntek csak úgy hirtelen, hasonlót láthattunk talán UFO voltak kitudja

Eddy Eastside írta...

amit én láttam egy helyben lebegett. épp csak a fák fölött látszott el.
kis idő múlva teljesen eltűnt.
az összes lehetséges magyarázatot kizártam, és elég logikus hogy a szántóföld felé volt ahol még egy erdő is van, ráadásul azóta se láttam.
ki akarok nézni arra de a pontos helyet nem tudom, még a távolságok sem tiszták. 9-10 km messze lehetett, ezen belűl meg bárhol tartózkodhatott.
a RYUFOR-nak elküldtem majd kezdenek vele valamit.

Megjegyzés küldése