2011. augusztus 29., hétfő

Rejtélyes zajok világszerte

Az elmúlt hónapokban a világ minden táján rendkívül furcsa, néhol ijesztő hangokat, búgást, rezonálást hallanak, mely esetenként egy óránál is tovább tart. Florida, Michigan, New Jersey, Victoria B.C., Alkmaar, Maryland, Scandinavia. Búgó, néhol fémes, de sokszor fúvó kürtökre hasonlító hangokat észleltek és a legfurcsább az egészben, hogy mindenhol hasonló az esetek leírása. Éjszaka és nappal egyaránt előfordul.

A hangokat Kijevben többször is hallották, egyet például augusztus 11-én. Augusztus hónapban csaknem minden nap lehetett hallani a zajokat a világ több pontjain.

Többen apocalyptikus hangoknak vélik már és Máté evangéliumában szereplő kürtökre gondolnak. (31. És elküldi angyalait nagy harsonaszóval, és összegyűjtik az ő választottait a négy égtáj felől, az ég egyik sarkától a másik sarkáig)
Angliában a Telegraph is kiküldött egy "csapatot" kivizsgálni az esetet, de nem sikerült az okot megtalálni.









paranormal.hu

7 megjegyzés:

Eddy Eastside írta...

Cső! :D
Te is szoktál hallani ilyen zajokat?

Bakó Tibor írta...

Őszintén még nem ültem ki este és hallgatni. Személy szerint én nem hallottam még ilyen zajokat, de ha lesz időm meg kedvem akkor valamelyik este kiülök az erkélyre azt hallgatózok.

Névtelen írta...

Tegnap koraeste 1 órán keresztül, majdnem összefüggően hallottam ilyet. Kicsit kiakadtam, mikor ma megláttam/hallottam ezeket a bejegyzéseket.

luxbeci írta...

Ezek a zajok lehet a HAARP-tól származnak.Oroszországban is ki van már ez építve.Sőt hazánkban is biztos hogy van valahol elrejtve.Szerintem minden országban országban megtalálható, ezek száma az idő függvényében fog növekedni,mivel a Világkormánynak nagy szüksége lesz, az általuk generált katasztrófákat kiszélesíteni a föld összes országára.

Bakó Tibor írta...

Érdekes következtetés, lehet is benne valami.

Frankpfi írta...

mikor a közlekedő járművekre fogják ezeket a zajokat...ekkor szarok be a röhögéstől, hogy én ennyire máshogy hallok dolgokat...szíve joga mindenkinek kizárni vagy beengedni a valóságot...a többi úgy is történik magától..

Bakó Tibor írta...

Ez így igaz.

Megjegyzés küldése